12. juli 2012

ferie

Ja, det har jeg. Men her bruker jeg faktisk de siste feriedagene til å male gangen. Like greit ettersom at sommersola viser seg svært sjeldent her i trøndelag for tiden. Så i dag sendte jeg mann og barn til byen så jeg fikk male i fred. Og det var jo litt ferie bare det å ha huset for seg selv også. Jeg liker egentlig ikke å male, ganske så kjedelig faktisk. Men heldigvis så trenger malingen litt tørketid så da snek jeg meg til litt scrapping. Det ble en skikkelig hurtigscrap. Fikk en heftig pakke fra Andrine & Marens her en dag. Endelig så kom det noen dylusions ink og stensiler på mitt scrapperom også. Så her skal alt prøves med en gang altså. Så det blir litt klæsjing i AJboka også. Og så fikk jeg sannelig gjort ferdig en LO som jeg hadde forlagt også. Bare siden helga, men jeg liker ikke å ha halvferdige ting liggende. 

Men tilbake til dagens hurtigscrap ( jeg har det med å skravle meg bort) Den er veldig inspirert av Scrappehuset sin sommersangutfordring. Jeg har savnet STM Norge i en lengre periode nå så det passet utmerket med en slik utfordring. Så blir det tid så blir det nok scrappet flere til denne.

Bildet er av broren min. I januar så var hele familien på sydentur sammen. Litt surrealistisk i perioder ettersom at han er ungkar og spellemann. Vi er en smågal småbarnsfamilie som legger opp hele livet vårt etter ungene og så var det mamma og stefaren min da som bare skal på stranda og bli brune.




8 kommentarer:

  1. OMG!!! Digger rosa og orange! Så lekkert!! Og hurtigscrap er faktisk morsomt! Da rekker man ikke å bli så kritisk1 DIGGER denne jeg! God ferie og lykke til med strøk nr2:0)
    - og takk for at du ble med på utfordringen vår!!

    SvarSlett
  2. Dette var ultra kult!!! Skikkelige knall farger, rett og slett en herlig farge klatt , ha en fortsatt god sommer, håper sola vil titte frem :)

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelig! Perfekte farger.
    Mi laik!

    SvarSlett
  4. Digger!! Helt råe farger!! Sprek og kul:):)

    SvarSlett
  5. Herlig med de råe fargene. Likte den veldig godt.
    Ønsker deg fine sommerdager.

    SvarSlett
  6. Kul og stilig!!!

    Ha en forsatt fin sommer :)

    SvarSlett
  7. Helt fantastisk!! Dette digga jeg :)

    Takk for at du tok utfordringen vår! :)

    Ida

    SvarSlett
  8. BARE elsker fargene da så fantastisk lekkert , takk for at du er med !

    SvarSlett