17. mai 2011

BloggCandy hos Vibeke

En av mine favorittscrappere feirer at besøkstelleren snart bikker 150.000. Jeg regner faktisk med at alle vet hvem Vibeke er, og hva hun er god for. Hvis ikke så mååå du besøke henne nå, eller det skal du jo uansett for du vil vel gratulere henne du også. Ja, og hvem vil vel ikke være med på trekningen av denne Candyen.


Vibeke er en av de første scrapperne jeg "oppdaget" Og hun har egentlig mye skyld i at jeg er så fanget i denne hobbyen. Tusen takk Vibeke for all inspirasjon :) Jeg har alltid vært og kommer alltid til å være en stor fan av dine scrapperier!!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ du søte, snille du:):)
    Tusen tusen takk for de flotte ordene dine, jeg tar dem med meg videre.
    Og tusen takk for all inspirasjon som du gir til meg med alle de flotte scrapperiene dine.

    Håper du har hatt en flott 17.mai :)

    SvarSlett