18. mai 2011

den som har venner....

...er sterke som få. La oss virkelig håpe at mine to søte små skatter alltid vil være venner. Det er jo bare ett år mellom de, så de vil jo følge hverandre tett gjennom både barndom og ungdomstid når den tid kommer. Tittelen til denne LOen fant jeg hos Scrappehuset sin ScrappSangenutfordring. Jeg viste akkurat hva jeg skulle scrappe da jeg leste teksten. Og LOen ble faktisk slik jeg ønsket. Veldig enkel og lite pynt. Ønsket ikke å lesse på med pynt på denne, og heller kun bruke pynt og elementer som det ligger en tanke og mening bak. Så selv om dette kanskje ikke er en mesterLO så har jeg blitt veldig glad i denne.

8 kommentarer:

  1. Så kjempelekker!
    Den teksten sto ut for meg også i denne sangen - og du har jo brukt den i en flott setting med to nydelige barn!!! DIGG!
    Tusen takk for at du ble med og scrappet sangen!!

    SvarSlett
  2. så skjønt et bilde, og så herlig betydning med overskrift og bilde! likte godt det rolige preget over LO'en din her...
    takk for et flott bidrag til oss i ScrappeHuset!
    -ha en fin fin dag videre

    SvarSlett
  3. Jeg digger den tittelen!!:) Her har du laget en skikkelig VAKKER LO:):) Utrolig flott - og helt perfekt:)

    SvarSlett
  4. Såååå nydelig denne var! Utrolig lekkert med den rosalilla fargen mot det arket! Og så herlig bilde! ♥

    Ha en flott dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  5. VAKKERT!! Den er helt perfekt! Digger alt ved denne!
    Takk for at du ble med og scrappet sangen...

    SvarSlett
  6. Herlig LO! Vakre farger, mønsterark, og ikke minst et vakkert bilde! :) :)

    Ps: Tusen takk for den nydelige kommentaren inne på bloggen min :)

    Klem fra Tonje :)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig bilde, og nyydelig LO!!! :)

    SvarSlett
  8. Så fiiiiiiiiiiiiiin! Herlig bilde. Skikkelig stemningsfullt. Nydelig lo, digger kontrasten med det hvite og det rødlige.

    Takk for ditt vakre bidrag. :D

    SvarSlett