27. mai 2012

Andre former

Jeg var innom papirdokkene sin utfordringsblogg her om dagen å så at de utfordrer med å lage noe i andre former. Altså, alt er lov, men ikke 15x15 eller 30x30. Og da fikk jeg en unnskyldning til å ta bilde av bordkortet jeg laget til Hannah sin konfirmasjon.


Men litt juks å levere noe som allerede er laget da. Så jeg lot meg inspirere av Anne sin kurv jeg. Den minte veldig om baksiden på en spå, så det måtte jeg prøve meg på. Og vips så brettet jeg en spå. Men der stoppet også ideene opp for hva mer jeg skulle gjøre med den, så den ligger her uten pynt og tekst. Ideer taes imot med stor takk.


Men noe måtte jeg jo lage ferdig. Og vi har flere bursdager i familien for tiden så det var bare å bestemme seg for hvem jeg skulle lage til. Og da ble det vår ferske tenåring da. Hipp hurra for Andrea!! En liten gaveeske ble til :)


Gaven kan lett nåes ved å knyte opp baksiden, uten å måtte ødelegge esken. Men hva som ligger inni forblir en hemmelighet ;)


Og med det samme jeg er inne på papirdokkene så vil jeg vise et kort jeg scrappet her i kveld. Jeg må takke [Mon] inne på forumet som utfordret meg til å lage et kort som ikke var 15x15 og som skulle inneholde fargene svart, gult, grønt og blått. Nå snek det seg med litt rødt og hvitt også, og håper det er greit. Kan vel kanskje levere det til utfordringsbloggen også? 
Det passet foresten veldig bra at jeg fikk den utfordringen i dag. Arn Magnus skal i bursdag til bestekompisen sin i morgen. Og jeg har jo ikke ordnet noe kort. Så da var det bare åå hoppe i det da.



2 kommentarer:

  1. Lekkert bokskort og en flott gaveboks! Her var det laget mye flott i dete siste :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Så mange andre former du har laget...morsomt!
    Lykke til!
    klem Angella, Papirdokkene.

    SvarSlett