26. des. 2011

happy birthday

Når minstegullet blir et år så må det jo fotograferes og foreviges.


Og det tror jeg sannelig ble årets siste LO herfra.Og i 2011 ble det scrappet 101 LOer (tror jeg) Siter å ser igjennom årets LOer nå, og prøver å lage min topp 10 liste. Jeg har kommet meg ned til 13. Og det er jammen meg ikke lett altså. For skal man da velge de som man synes er finest, kulest, de man er mest fornøyd med, de man har lagt i litt ekstra, eller de som har en historie?
Jeg har også noen kort jeg har glemt å publisere. De kommer vel etterhvert de også :)

2 kommentarer:

  1. En råflott Lo du har laget... :o)

    Gleder meg til å se din topp 10 liste...:o)

    Ha en forsatt god jul

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei Gunn-Elin

    Tusen tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar i bloggen min - det varmer:):)

    Vi treffes i 2012 - det er helt sikkert!! Jeg skal til Steinkjer og på Screppa!! Så da møtes vi!! Skal du dra alene - eller sammen med noen?
    Gleder meg masse til å få treffe deg - og nyte de herlige tingene dine helt LIVE:)

    Håper du og dine koser dere med julen - og jeg gleder meg til å se din topp 10 liste:)

    SvarSlett