8. juni 2011

tour de hårberg

 Jeg har skikkelig scrappedilla for tiden. Er snart ferdig med min 3 LO for dagen og i går ble jeg ferdig med et minialbum til. Mulig det blir kvantitet fremfor kvalitet nå, men det viktigste er vel at man koser seg :)
En av LOene jeg har scrappet er denne som jeg har scrappet til skissedilla sin skisse 115. Bildet av LOen ble muligens litt dårlig. Det er tatt i sola ute, jeg kunne selvfølgelig ha ventet til i kveld. Men da har jeg ikke tid til det. For så fort ungene er i seng så skal jeg benke meg på scrapperommet igjen.

Bildene jeg har brukt her er av Arn Magnus på sykkeltur. Blir lite sykling, for det er litt vanskelig å trå enda. Han går mest enda. Vi prøver å dra eller skyve sykkelen, men da havner vi fort i kanten. Er jo ikke så lett å styre enda. Men om en måned eller to så tipper jeg det blir litt lengre turer. Kanskje vi til og med kommer oss ut av Hårberg og kan hive oss på tour de brekstad :)



5 kommentarer:

  1. Digger denne!Sååå mange klare og freshe farger!Herlig med bobleplaststempel og misten! De gule skyene i hjørnet er prikken over i`en

    Takk for at du deltar med oss

    Klem Lula

    SvarSlett
  2. Utrolig tøff. Digger rosa til gutt;-)

    SvarSlett
  3. knallstilig overskrift...digg-digg og skyene da... kjempestilig og leken LO dette her

    SvarSlett
  4. Superfresh LO i sååå herlige farger!!!
    Masse lekker pynt på denne. Digger hekla-blomstene.
    Klem

    SvarSlett
  5. For noen lekre farger... Du mestrer hver eneste stil du!

    SvarSlett