25. apr. 2011

celebrate my newborne baby

Eller min nyødte lille baby er jo blitt 5mnd. Og vi har opplevd mange små og store milepæler siden dette bildet ble tatt. Nå ligger hun så glad og fornøyd på leketeppet sitt å ruller fra både mage og rygg, leker seg med spennende fargerike leker og elsker å smake på sine egne tottiser. Og her om dagen fikk vi svar fra barnehagen om at hun har fått plass fra november. *sukk* tiden går alt for fort..

LOen er scrappet til Thats Just So Cute sin So Cute Sketch 4. Ei nydelig skisse som Gro har laget. Denne gangen så er vi i teamet sponset med hvert vårt kit fra Cocoa Daisy. Jeg fikk et nydelig desemberkit å leke meg med.





Jeg har forelsket meg helt i Cocoa, og ønsker meg mange flere kit derfra. Så jeg er derfor kjempeglad det kommer noen pakker derfra i min postkasse de neste månedene :) Cocoa sponser også med et premiekit til denne utfordringen. 

6 kommentarer:

  1. Så skjønn, sukk:)
    Takk for koselig kommentar hos meg det varmer like mye som den flotte vårsola vår...

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig!
    Så lekre farger og skjønn baby:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  3. Åh! Så nydelig!
    Nydelig baby, og så herlige farger til.

    Du finner blank dymotape bl.a. her:
    http://cgi.ebay.com/3PK-Dymo-3-8-9mm-Embossing-Label-Tape-PINK-BLUE-CLEAR-/390305986115?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5ae00cb643

    Tror også at dottie-annen jeg brukte på kortet mitt er fra ebay. Kjøpte en pakke der med alle farger som fantes med dottie-ann for noen år siden...

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  4. For en nydelig lo! Kule farger du har brukt!
    Fikk helt sjokk da jeg leste at babyen din er 5 mnd allerede?? Syns du nettopp fødte jeg!

    SvarSlett
  5. Så fint det ble:) Og nydelige snuppa til tante er bare helt fantastisk skjønn:):)
    Lisa:):)

    SvarSlett
  6. Herlig LO!
    Og en nydelig måte å ta på de fine minnene fra de engang var bittesmå babyer :)

    SvarSlett