22. mars 2011

come and play with me

Jeg elsker å scrappe til inspirasjonsoppgaver, og det var akkurat det denne månedens konkurranse var hos scraphaugen. For å se LOen som ble lagt ut som inspirasjon så må du se her. Og den er det Inger Synnøve som har laget. Og hun har masse mer å inspirere med i bloggen sin :) Jeg ble veldig inspirert av det utklipte bildet og leken. Så jeg har scrappet et bilde av Arn Magnus sin trommelek. Han er så glad i musikk og instrumenter, og er så flink til å danse. Så vi hadde så lyst til å kjøpe ei djembetromme til han til bursdagen. Men prisklassen passet ikke oss akkurat. Hadde håpet på å finne noen barne/leketrommer men det finnes vel ikke det? Eller? Hvis noen vet av så plis legg igjen en link til meg :)


Og tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger om mitt nye design i bloggen. Jeg har fått god hjelp av Anja som har laget header for meg og funnet ei side som passer til :) Tusen takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar