7. jan. 2011

snartstorebror.com

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å la være å melde meg på Casa sin papiralong. Det skulle jo tross alt bare være enkle koseoppgaver. hihi.... ja, og den gikk jeg faktisk på *knis* Første oppgave var å bruke Washi / Japansk Dekortape. Gaaaad!!! Jeg har jo noen ruller liggende, men ikke for at jeg har kjøpt de. Men de har tilfeldigvis vært med i pakkene fra Studio Calico. Og jeg har aldri tenkt å bruke de. Men nå måtte jeg.
Og jeg kan vel ikke skryte på meg å være verdens tøffeste heller, så derfor ble det også en enkel LO til denne. Og lot heller min nye dille være i fokus. Nemlig Glimmer Glam :) Men det største fokuset er selvfølgelig min storgutt Arn Magnus. Han var jo en gang min one and only. Men den tid er over gitt. Nå er lillesøsteren kommet og han må dele mamman og pappan sin med et familiemedlem til. Og jeg synes faktisk at han er en kjempeflink storebror jeg :)

7 kommentarer:

  1. Kjempeflott LO. Flotte detaljer.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så fin LO du har laget! Synes da du fikk gjort god bruk av tape her. Flott med sirklene og så synes jeg glimmerglam så spennende ut... Hmm, enda noe jeg må teste altså... ;-)

    Ha en super helg!
    Klem Kari

    SvarSlett
  3. For et kjempeflott bilde av dere da, fargene er kjempefine og pynten helt herlig. :)

    SvarSlett
  4. denne ble jo knalltøff, gøye farger og NYDELIG bilde

    SvarSlett
  5. Så kreativ og flott LO ! Herlige farger!

    SvarSlett
  6. Elsker dette bildet, fantastisk LO med lekre detaljer.
    klemm

    SvarSlett
  7. Den här är såååå fin!! Gillar att du har klippt ut kortet också! Tack för din snälla kommentar på min blogg!

    SvarSlett