1. jan. 2011

Årets siste, Are Elias første, årets første og tidenes første...

Helt på tampen av året ble det endelig litt scrappetid igjen. Blir dessverre alt for lite tid til scrapping nå med liten en liten baby og 1 åring i hus. Og selv om vi ikke har tatt av under førjulstresset så har nå dagene gått unna likevel. Men heldigvis så hadde jeg en deadline på årets første utfordring til That`s just so cute. Og vi i TJSC har gjort noen forandringer på våre utfordringer. Den første hver mnd så har vi So cute color. Og den aller første fargeutfordringen er blått, grønt og gult. Den kan selvfølgelig være med andre farger også, så lenge det er hovedvekt på de. Ikke min favoritt innenfor fargekombinasjoner, men hva er vel en utfordring hvis man ikke har noe å bryne seg på? Og når jeg først er inne på årets første utfordring og en ny vri for oss så passet det vel med at jeg laget et kort til et av mine skjønne fadderbarn som har feiret sin aller første bursdag. Hipp hurra for Are Elias som allerede har blitt 1 år!!!

Og nå som fjorårets siste scrapperi presentert i årets første blogginnlegg. Og jeg har feiret mitt siste fadderbarn og levert til TJSC sin første utfordring i 2011. Så det eneste som står igjen nå tror jeg faktisk er å ønske dere alle et godt nytt år!!

2 kommentarer:

  1. For en herlig layout! Fantastiskt bilde og så underbart pyntad!

    SvarSlett
  2. kæmpe lækkert layout fyldt med nydelige detaljer
    knus Pia

    SvarSlett