1. aug. 2010

råkvågtur

Mitt bidrag til skissedilla#70


7 kommentarer:

  1. Herlig dokumentasjon. Flotte farger, og bilder. Båten passet godt her
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. likte fargene jeg og, og så var det tøft med hyssingen.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig!
    Du er bare fantastisk!
    Jeg har gitt deg en award i bloggen min =)

    SvarSlett
  4. Heilt herlig Layout! Denne kunne eg tenkt meg og lifte ein gong:-) Har lagra den på maskinen for inspirasjon;-) (greit det?)

    SvarSlett
  5. Nydelig:)
    Fargene og pynten passer perfekt til temaet:)

    SvarSlett
  6. Kjempefin! LOene dine er alltid så gjennomførte! Tusen takk for inspirasjon:) Digger malinga di, ikke bare på denne, men flere! Så nå skal jeg klisse masse på LOene mine framover;)

    SvarSlett