5. aug. 2010

CasaVist Juni/juli

Ja, her er mine bidrag til sommerens CasaVist. Artige og allsidige utfordringer som får meg til å prøve meg på teknikker og stiler jeg ikke kan :)

Første møte med mormor på sykehuset. Arn Magnus er bare 1 dag og jeg tror mormoren er i ekstase :)

Enda et bilde fra tiden i Florida.


Da Arn Magnus var 6 uker så prøvde jeg meg på en fotosession. Det ble mange sjarmerende bilder, men ikke alle som var like heldig.


Takkekortbildet fra Hanne og Andreas sitt bryllup.



3 kommentarer:

  1. Disse er bare utroolig flotte! :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flotte Loar! Den første var berre heilt nyyydelig og den fra Photo Shooten utrulig morsom:-)

    SvarSlett
  3. Så mange flotte lo`er! Du behersker alle stiler du. Kjempe fine. Herlig bilde fra photo shooten da!

    SvarSlett