1. juli 2010

En stor del av meg

Jentene i TJSC har lagt ut en utfordring om å scrappe om en annen hobby. Nå har vel ikke jeg andre hobbyer en scrapping, men jeg er veldig lidenskapelig opptatt av jobben min. Jeg er så heldig å kan si at jeg har et yrke som lar meg fornye meg og min kreativitet hele tiden. Som dere fleste sikkert vet, så jobber jeg som blomsterdekoratør og er medeier av butikken jeg jobber i. Heldigvis så er hun jeg eier sammen med mye flinkere i adm.arb. så jeg får bruke mesteparten av tiden jeg er på jobb til å produsere. Det som står mitt hjerte nærmest er vel festbinderi og bryllup. Spesielt hvis jeg får lage i en stil jeg selv liker og enda bedre når jeg får "frie tøyler." Jeg blogger også litt om butikken vår, det vil si at jeg prøver jevnlig å legge ut bilder av det vi lager og blomster som er å skaffe i de forskjellige årstider. Ta gjerne en tur å se på hva vi lager her. Så hadde det ikke vært for at jeg hadde denne jobben så håper jeg at binderi hadde vært en av mine hobbyer. Jeg har valgt å ikke ha tekst og tittel på denne LOen for vil at bilde og blomstene skal full fokus.


8 kommentarer:

  1. rett og slett bare en ting å si: NYDELIG!!!!!
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som kan bruke kreativiteten i jobben din:) Både blomster og LO var nydelige;)

    SvarSlett
  3. Åh... Den der var helt herlig Gunn-Elin. Bildet kommer godt fram, men likevel synes jeg hele LOen går i ett om du skjønner. Alt sammen "blender" sammen, så nydelig.

    SvarSlett
  4. jeg bare digger denne, det var utrolig flott med en rund LO til bildet av en rund blomst=) knall flotte farger

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  5. Oh my god!!! Noe så ufattelig vakkert..... Beundringsverdig!

    SvarSlett
  6. Jeg tar av meg hatten - du er en fantastisk scrapper, men du har det jo i fingrene fra jobben din! Nydelig blomster! Fantastisk!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett