4. feb. 2014

Topp 10 * 2013 * og to minialbum

Ja, du leste riktig. Jeg glemte rett og slett å lage en ny topp 10liste til nyttår, og så klarer jeg tydeligvis ikke å starte et nytt bloggeår før jeg har avsluttet det forrige. Det sier ganske mye om meg egentlig hehe.. Litt nevrotisk, sånn passelig opptatt av tradisjoner, veldig treig og alt for opptatt. Og ettersom at jeg ikke har kommet i gang med scrappinga for 2014 før nå, noe som for øvrig var veldig morsomt å begynne på med så tok det sannelig sin tid.
 
Men uansett, her kommer de 10 LOene  som betyr mest for meg fra 2013.
I tilfeldig rekkefølge.
 










 
Jeg nevnte det med tradisjoner lengre opp, så for de som vil sel litt mer av mine gamle scrapperier så trykk på årstalla da vel ;)
 

 
Vil samtidig vise årets takke album til de som har tatt så godt vare på mine to skatter på de "gamle" avdelingene Futura Barnehage. Mer av de kan du finne her.


 
Og da gjenstår det bare å takke alle som har scrappet med meg og til alle dere jeg har fått så mye inspirasjon av i 2013. Og selvfølgelig ønske dere alle sammen et riktig så fargerik og kreativt 2014


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar