5. juni 2012

Fall eller juni

Haha.. Her er jeg neimen ikke så nøye på hvilke titler jeg har på LOene mine for tiden. Ser det har blitt mye trøndersk. Men denne er kanskje den værste. En god blanding av både engelsk, norsk og noen tall ble det også med. Dette er vel bare et godt bevis på at jeg bare sitter å lager uten å tenke meg om. Jeg legger sjeldent til pynten på forhånd for så og se hva jeg synes. Jeg bare limer og taper rett på uten å egentlig vite hvordan det ferdige resultatet skal bli. Noen ganger så er jeg heldig og andre ganger så vises det veldig godt at jeg rett og slett er verdens sløveste. Men det bryr jeg meg ikke noe om, for dette er noe jeg koser meg med. Jeg digger hobbyen min, og jeg digger farger og deilige tilfeldigheter. Og ikke minst så digger jeg å scrappe hverdagslige øyeblikk. Slik som her. Denne er scrappet etter ukens skisse hos skissedilla




5 kommentarer:

  1. Så fiin den ble! Morsom og søt:-)

    SvarSlett
  2. Knallbra! Akkurat passe grisete og flotte farger/detaljer som vanlig:) Og hva gjør det vel om man blander det ene og det andre, det er jo det som gjør at det blir helt spesiell:)

    SvarSlett
  3. En herlig fargebombe. Mange flotte små detaljer. Og bakgrunnen din er bare rålekker!

    SvarSlett