13. nov. 2011

my cutest love og litt om tiden

Jeg vet jeg har mast litt om mitt travle liv i det siste. Og jeg kan jo egentlig ikke klage over det. For jeg er jo så glad for at butikken går så bra som den gjør for tiden. Og jeg elsker den tiden vi går inn i nå. Men når jeg tilbringer så mye tid på jobb så går det utover familien. Og det sliter veldig på mammahjertet og samvittigheten for kjæresten min. Så søndagene våre er hellige for tiden, de SKAL tilbringes sammen. I går så hadde jeg endelig lørdagsfri (6uker siden sist) og ungene fikk en etterlengta mormordag. Og Frode og jeg fikk endelig tatt et skikkelig tak i huset. Hele 2.etg ble rundvaska (bortsett fra scrapperommet) Begge ungene fikk nye rom, og det var stor stas til Arn Magnus som nå har storseng og alle lekene på rommet sitt.

I dag hadde vi en fantastisk dag med familien vår. For i dag har vi feiret at det er 1år siden vi endelig fikk Era Eline. Vår vakre lille jente som jeg elsker så inderlig. Jeg blir utrolig rørt, glad, takknemlig, samtidig som at det er veldig vemodig at det allerede har gått ett helt år. Og nå feirer jeg slutten av dagen med å legge inn en LO av Era Eline. Bildet jeg har brukt er tatt 13.nov 2010. Nøyaktig et år siden jo, og rart å tenke på alt hun har lært seg og alt hun har lært meg på dette året. Og jeg gleder meg over nåtiden og jeg gleder meg til hver dag og alt vi skal oppleve sammen, og til å bli enda mer kjent med henne. Ord kan ikke beskrive min takknemlighet og kjærlighet.



1 kommentar: