22. sep. 2011

teamwork

Det skjer så mye på søskendelen her i familien for tiden. Era Eline blir større og er veldig opptatt av leker og hvordan de ser ut og ikke minst hvordan de smaker. Og Arn Magnus har blitt så flink til å la lillesøster være med i hans lek. Ikke hver dag og ikke alle leker er like morsomme å låne bort. Men de dagene de koser seg sammen kommer oftere og oftere, og det gleder virkelig mitt mammahjerte. Her er de i full gang med å bygge duplotårn.

Dette er også min løsning på månedens papiralong inne på Casa. Utfordringen var å scrappe med minimum 5 bilder. Og jeg må bare si at jeg prøver å bli flinkere til å bruke flere bilder på mine LOer, for jeg ser jo selv at det ofte blir bare 1 bilde. Så det er litt stas at jeg denne gangen har fått med 8 bilder (hvis duplotårnbildene kan regnes som bilder da?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar