16. sep. 2011

happy face

Norske scrappere og norsk scrapping får mye oppmerksomhet i Russland om dagen. Og det er jo bare så morsomt da. Og jeg blir jo veldig kry når flere jeg kjenner er blandt de som får en del oppmerksomhet. Gleder meg til å følge med videre her ja :)
En blogg utfordrer med at man skal scrappe noe som er typisk norsk. Okey tenkte jeg da. Hva er typisk norsk? Selv om bloggen hadde en fin artikkel på russisk om hva som er typisk norsk. Uten at jeg ble så mye klokere av den grunn. For typisk norsk scrappink må vel være allsidig kom jeg frem til. Og jeg er nå norsk så uansett hva jeg scrapper så er det vel norsk. Mye babbel men lite fornuftig her nå ser jeg. hihi. Artikkelen kan du lese her. Og jeg utfordrer alle norske scrappere til å delta.

Min LO er en skikkelig hurtigscrapp, jeg tror aldri jeg har laget en LO så fort før jeg. 15min brukte jeg på denne. Jeg har fått skikkelig dilla på hurtigscrapping. Kvaliteten blir deretter, men jeg koser meg og det er jo det viktigste :)



2 kommentarer:

  1. Så herlig LO! Morsomt med sugerøret og papirposen :-) Flotte farger! Skal absolutt sjekke ut artikkelen ;)

    SvarSlett
  2. Wir sind alle so verschieden... und unserer Scrap auch. Ich, persönlich, mag witzige Scrapbooking, welche Spaß bringt. Deswegen Ihres LO mir gefällt :).
    OMSK Club Scrap

    SvarSlett