9. aug. 2011

Frode min Frode

Ja, nå har jeg gjort det også. Laget en LO i steampunk, tror jeg da. Jeg trodde jeg skulle dø litt igjen da jeg leste at steampunk var utfordringen i papiralongen denne mnd. Jeg så horna til Asil ble større og større for hver linje jeg leste. Jeg tror sannelig at hun fikk en hale også jeg. Men nå har jeg prøvd, og til å være min aller første så tror jeg ikke den ble så ille. Eller?

Uansett bildet er av min kjære Frode. Jeg synes egentlig at bilde er litt kult og steampunk i seg selv. Like kult som objektet. hihi..






11 kommentarer:

  1. Gunn Elin, du Gunn Elin! Du vet vel at frustrasjonsbasert læring er læring for livet? *knis*

    Du fikser selvsagt denne stilarten også til fingerspissene, jeg var aldri i tvil om at du kom til å levere en knall LO også denne måneden! Digger fargespekteret og de herlige detaljene!!

    Hilsen horne-Asil (som faktisk har en kul i hodet, så ett horn har jeg, hale vet jeg sannelig ikke - ferierompa er for stor til at jeg får sett etter, hahahaha)

    SvarSlett
  2. WOW!! Den var utrolig stilig Gunn-Elin:) Jeg er så misunnelig på alt du mestrer, ikke noe rart at du er lagret på inspirasjonslista mi!! Du er bare helt rå:) Klem Hege.

    SvarSlett
  3. Det var kjemestilig.. digger den stilen men synes den er vanskelig jeg..

    SvarSlett
  4. Wow, så utrolig stilig Gunn Elin! Digger at du har brukt turkis og herlige detaljer.

    SvarSlett
  5. VANNVITTIG FLOTT !!!!!!!!!!!!!!
    Klem fra kaia

    SvarSlett
  6. Kjempestilig altså!!
    Digger denne stilen, men den er samtidig litt skummel for meg som har litt maling-skrekk...for her sauses det vel med maling og mist, eller...

    Skulle likt å sett en how-to-do på en slik type LO altså, det hadde du klart fint å gjort også ;) *hint-hint*

    Klem Gro
    aka Plundis

    SvarSlett
  7. Fikser dette også du!!!
    KNALLstilig!!
    Me like - and want to se more!!

    SvarSlett
  8. Dette var en råkul utgave av steampunk, dette behersker du virkelig ☺

    SvarSlett
  9. STILIG Gunn Elin!!!! :) Du har jo all grunn til å være fornøyd hvis dette er første forsøket! Så dette er det bare å fortsette med! :)

    SvarSlett
  10. Det snyggaste jag sett på hela veckan, otroligt läckra färger!

    SvarSlett