23. apr. 2011

to påskeegg og annet godt

Har laget en liten påskegave til Frodes søster og hennes mann for at de er så snille med oss. Vi fikk nemlig komme å besøke de på hytta noen dager i påska. Og som de fleste sikkert skjønner så tar vi jo litt plass når vi kommer med div utstyr til to små og volum blir det jo også. Arn Magnus fikk prøve seg i storseng for første gang. Og tror vi fant ut at vi venter ei stund til vi. Så etter to dager så tror jeg alle sammen var forsynt jeg. hihi.. Så tusen takk til Mariann og Frode som er så tålmodige!!



Og så må jeg bare skryte av min lille go`gutt som har laget sitt eget påskeegg. Er det ikke fint? Jeg synes selvfølgelig at det er et kunstverk :)


Og så har jeg laget et påskeegg til verdens tøffeste 7åring. Jeg synes at det er skikkelig vanskelig å scrappe til en gutt, og jeg klarte ikke å pynte egget uten blomster. Så vellykket ble det kanskje ikke, men han som fikk det var fornøyd. Og det er jo det viktigste.


1 kommentar:

  1. Kjempe lekkert :)

    Egget til Arn Magnus er nydelig :)

    Ha en fin kveld!

    Klem!

    SvarSlett