25. mars 2011

sweet

Det føles helt feil å kalle dette innlegget sweet. Vi i TJSC har hatt ei veldig trist uke, 4 av våre jenter har valgt å trekke seg ut av teamet. Selv om jeg har full respekt og forståelse for deres avgjørelser, så synes jeg det er utrolig kjipt. Jeg har jo blitt så glad i de alle sammen. Men jeg kan ikke sitte her å deppe lengre, og når noen går ut så har vi selvfølgelig vært så heldig å fått med oss noen nye scrappefrelste jenter. Men hvem det er er fortsatt en hemmelighet. Men jeg gleder meg til å presentere de slutten av denne måneden :)


Men nå tilbake til sweet, det tittelen til min løsning på so cute sketch 3. Og det er som vanlig Camilla som har designet den for oss :) Jeg elsker denne skissa, her er det så mye inspirasjon å hente altså.


Jeg har scrappet en LO av tottisene til Era Eline pia mi. Er de ikke søte :)




Og det er Lin & Papir som har sponset oss med premie til denne. En nye og spennende butikk som har så mange morsomme mønsterark, og som også er miljøvenlige ark :) Og det liker jeg

Og i april måned så er det faktisk mulig å vinne 4 pakker til. Line, Camilla, Anja og Asil takker for seg med hver sin rak som de trekker til 4 av våre deltager i april. Så jo flere bidrag du deltar med jo større vinnersjanser ;)


2 kommentarer:

  1. NYDELIG!!!!! Herlig bilde!
    likte spesielt goft blomsteroppsettet! :)

    du er fantastisk dyktig!!!!

    SvarSlett
  2. syns du lager så mye fint så jeg har noe til deg på bloggen min :)

    SvarSlett