6. mars 2011

Noen kort herfra

Hvis jeg hadde sagt at det er jeg som har farget og scrappet dette kortet. Hadde du trodd meg da? hehe... Du skal få slippe å svare. For jeg avslører gjerne at det er verdens beste Anja som har sendt meg dette. Jeg ble så glad da dette dukka overraskende opp i postkassen min. Tusen takk snuppa :)


Jeg har også laget et kort til Anja. Hun har nemlig kjøpt seg et hus. Og ga vel beskjed om at hun ønska seg et hvitt kort. Så hun måtte nesten få det da. Det tok sin tid, men det ble da endelig sendt til slutt :) Og det passer jo også til månedens utfordring hos papirdokkene :)


Og for ikke lenge siden så hadde mormoren min bursdag, så da ble det et enkelt kort til henne også :)

4 kommentarer:

  1. Jeg ble såååå glad for kort fra deg :) fantastisk flott og ett hvitt ett - du imponerer :)
    du er ei fantastisk herlig jente, veldig glad for at du er deg :)

    goooooooo klemm fra meg

    SvarSlett
  2. så nydelige kort du har lavet, flotte detaljer
    knus pia

    SvarSlett
  3. Superfine kort du har laget og så fint kort du fikk også! :) Otroligt fint med monokromatiskt vitt, det må jeg bara prøva mig på!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett
  4. Fiiiine kort Gunn-Elin, og kjempeflott monokromatisk i hvitt:))
    Morro at du ble med i utfordringen hos oss papirdokker;))

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett