21. nov. 2010

På tide å bli ferdig med årets pakkelapper

Jeg hadde egentlig som mål å lage ferdig alle pakkelappene og gaveeskene til årets julegaver før 1.nov. Men sannheten er at jeg er ferdig med 3 esker og1 pakkelapp. Ting blir sjeldent slik som man planlegger. Men en ting er bra sikert, og det er at julaften er 24.des i år også, og innen da må jeg være ferdig.
Pakkelapper er også oppgaven i That`s just so cute sin andre oppgave i årets juleextra. Og vi håper selvfølgelig at mange vil dele sine lapper med oss der :)


1 kommentar:

  1. Jeg må si jeg er mer enn imponert, tenke på slike kreative ting så kjapt etter fødselen:) Du er god;) Flott pakkelapp dette, og som du sier....det blir julaften den 24/12 i år også...og det trøster jeg meg med nå når jeg ikke en gang har begynt på julekortene.....

    SvarSlett