5. sep. 2010

come on...

Nå har vi endelig vært på vår etterlengta ferie. Og i morgen starter hverdagen igjen. Eller det vil si at Frode skal på jobb da. hihi.. Arn Magnus har jo allerede begynt på barnehagen. Og jeg er sykemeldt frem til permisjon nå. Og da kan jeg vel kanskje håpe på mange scrappetimer fremover. Jeg kjenner nå at jeg er utrolig glad for at jeg har en kreativ hobby og kobler skikkelig ut med. Så utfordringen blir vel å ikke sitte for mye oppe på scrapperommet ;) Men feriebildene bare roper om å bli skrevet ut for å scrappes..:)

Arn Magnus var en fryd å ha med på tur. Og noen kvelder klarte vi faktisk å strekke ut slik at vi fikk med oss underholdningen også. Kjempestas for store og små. Arn Magnus hoppa, dansa og showet med. Og som foreldre flest så synes jo vi at han er verdens skjønneste og har en sjarm som ingen kan måle seg med :)


7 kommentarer:

  1. Kjempeherlig LO, morsomt med det store utklippede bildet, og knallkult pyntet! :)

    SvarSlett
  2. For en herlig LO :) Ja, dette var virkelig et lite sjarmtroll :) For et søtt bilde. Kjempestilig LO. Digger sømmen og maling/mist skvettene. Og selvfølgelig - digger det utklipte bildet!!!
    Tusen takk for deltakelsen :)

    SvarSlett
  3. For en nydelig LO du har laget..
    HErlig bilde, nydelig pyntet og lekkert oppsett.
    Da er det bare å glede seg til flere LO'er skjønner jeg.....
    Ha ei flott ny uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Hei Gunn-Elin

    Ser du har spurt på Trøndersaksabloggen om vi har ledig plass til deg. Send oss en e-post på trondersaksa@gmail.com så setter vi deg opp på venteliste sporenstreks. legg ved navn og telefonnummer slik at vi får tak i deg. :-)

    SvarSlett
  5. Herlig LO!!! Skikkelig flott bilde og nydelige detaljer :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Nå er det altfor lenge siden jeg har besøkt siden din ser jeg. SÅ mye lekkert du har laget siden sist jeg var her! Denne LO'en var jo bare herlig da! Stilig at du har klippet rundt bildet.

    Ønsker deg en fin høst!
    *klem*

    SvarSlett
  7. Kjempelekker LO... Likte veldig godt oppsettet og fargene du har brukt. For ikke å snakke om det herlige bildet!!!
    Linda

    SvarSlett