15. aug. 2010

To kort før helga

August er virkelig en bursdagsmåned. Er feiringer i alle kanter nå føler jeg. Ble bursdag og velkomsfestfredag. Skulle egentlig vært på bursdag på lørdag også. Men med en 1åring i hus og stor mage så strekker hverken timer eller energi til. Men får lage et kort og ta med med Hilde på kake en annen dag det passer seg sånn :)

Men nok snakk om det jeg ikke fikk gjort. Jeg kan nå legge ut det som har blitt produsert.

Denne tenkte jeg egentlig å sende inn til en vintageutfordring, men timene gikk fra meg i helga så fikk aldri sendt den.. jaja.. Det viktigste er vel at Ingrid og Morten fikk det :)
Kort til en 31åring. Kan vel ikke stæsje med rosa blomster og glitter til en tøffing :)
Tusen takk til Francielle for inspirasjon til dette kortet!!!


4 kommentarer:

  1. så flotte disse var. likte godt det tøffe 31-årskortet altså. ha en flott søndag. klem pia

    SvarSlett
  2. To kjempe flotte kort du hadde laget, som viser at du mestrer flere sjangere;) Koselig vintage det første og røfft og tøfft det andre:)

    SvarSlett
  3. Begge kortene er jo helt fantastiske!
    Det ene er dødslekkert og det andre er dødskult. ;)

    SvarSlett
  4. ELSKER de!!! Blei så inspirert av det øverste kortet ditt i dag, så jeg har laget et par sånne i kveld jeg også! Takk for masse inspirasjon:)

    SvarSlett