25. aug. 2010

Hipp hurra!!!! Endelig kan jeg juble!!!!!

Jeg har nemlig fått bli en del av Norges cuteste design team. Tenk at jeg nå skal leke sammen med Camilla, Line, Isabell og Asil. Sammen med meg så er også Anja og Pia blitt en del av teamet vårt. Jeg husker da Camilla startet bloggen for et år siden. Og jeg var en stor fan av både henne og de andre jentene hun hadde med seg i teamet. Og siden da har jeg vært en fast følger av Thats just so cute. Så nå synes jeg det er kjempestas å få väre en del av teamet. Og nå som bloggen feirer 1 år, er det selvfølgelig noen gaver på lur :) Gå inn å se da vel.



Som en velkomshilsen fikk jeg en pakke i posten av Camilla, og en liten utfordring om å scrappe en LO der jeg skal la meg inspirere av tegneserier :)




I skrivende stund sitter jeg på Gran Canaria. Guttene er ute å tar en siste dukkert i varmen, mens nyter litt ´skygge og alenetid. Er vel ca 35grader her nå. Deilig men varmt.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, blir spennende å se hva du lager for dem. :)
    Flott LO forresten! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!! Dette var virkelig veldfortjent!!

    Du scrapper de herligste LOer - og denne her var intet unntak!! Liker at du har fått den lekne stilen din!! Herlig:)

    SvarSlett
  3. gratulerer så mye :) nydelig denne LOèn og. du er kjempeflink:)

    SvarSlett