10. aug. 2010

Enda ei after eight eske

Ja, har fått litt dilla på de fortiden. Men det som er ganske overraskende er at jeg har klart å la sjokoladen være. Klapp på skulderen for meg :)
Denne ble scrappet til et bryllup vi egentlig skulle på i helga. Men så ble det hyttetur istede. Men eska og gaven er levert, og håper de nygifte koser seg med innholdet mens de mimrer om den fantastiske dagen. Gratulerer så masse til Lene og Sindre :)






Klarte ikke å bestemme meg for hvilken utfordring jeg skulle sende denne til. Anonyme scrappere har en utfordring gående som heter "Load it up" En utfordring som passer meg ypperlig. For jeg elske å dælke med lag på lag og masse stæsj. Ikke at denne eska ble så overfylt, men noen lag ble det. Og scrappekammeret har en utfordring som handler om hjerter. Og hjerter må jo brukes til bryllup :) Så jeg ble ganske fornøyd da jeg nå fant ut at det er lov å sende til begge to :)
Ha en fortsatt flott dag alle sammen:)

8 kommentarer:

  1. Så lekker denne ble! Tenker de nygifte har kost seg med denne ja. Utrolig stilig med det båndet som går rundt hele. Og kjempeflotte hjerter!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Oj, oj!!! Noe så lekkert!! Knall tøft med frynsene rundt kanten!
    Så koselig at du deltar hos scrappekammeret!
    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
  3. wow en lækker æske, flot dekoreret

    SvarSlett
  4. Nydelig dekorert eske, elsker blingen og alle lagene med pynt på siden.
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  5. En nydelig eske!!! Superflotte farger og mønsterark!! Kjempeflott!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ♥

    SvarSlett
  6. Stilig !! Nydelige farger !!

    SvarSlett
  7. For en stilig eske du har laget; herlige farger!!!
    Likte veldig godt papirene dine, og den stilige pynten :-D
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett