4. juli 2010

frisørdame

Hos scrappehuset er det barndom som er temaet for tiden. Og da måtte jeg jo bare lete i gamle bilder av meg selv. Er jo tross alt min egen barndom jeg kjenner best. Jeg var ofte på besøk til min mormor, morfar og Cito. Cito var min aller beste venn, tror faktisk det var gjensidig for jeg var ikke grådig på maten og kjeksene mine. Hvis jeg hadde noe spiselig, så ble det annen hver bit på oss. Og til gjengjeld så fikk jeg dulle, leke og herje så mye det passet meg med han. For en tålmodig skapning denne hunden var. Å leke frisør var en av de daglige aktivitetene. Jeg børstet og pleiet pelsen hans, og kreerte sikkert de vakreste frisyrer ;)

3 kommentarer:

  1. Så hærlig!!!
    Digge farger og så morsomt barndomsminne!! Så flotte blomster!!
    Tusen takk for at du ble med og ScrappetOrdet igjen!!

    SvarSlett
  2. *Knis* Så morsomt å se bilder av deg som liten! Du og Cito er jo legendariske. Kjempefine farger på denne, og nyydelig pynt.

    SvarSlett
  3. Hohoho! Så tøff frisørdame.
    Kult med litt retrostil, koselig bilde.
    Lekkert pyntet med blomster og hjerte. :D

    SvarSlett