19. apr. 2010

Jeg gleder meg...

Jeg er så heldig å fått meg "jobb" i Scraphaugens designteam. Jeg er veldig spent på hva det vil si. Og jeg gleder meg masse til å bli bedre kjent med resten av teamet der. Scraphaugen er en sjarmerende liten scrappebutikk i Bjugn. Med jevnlige kurs og papirverksted. Scraphaugen har også et eget forum med flere premierte utfordringer hver måned. Og utfordringene der inne passer for absolutt alle. De er som regel veldig frie inspirerende. Vi ønsker selvfølgelig flere deltagere på de og hadde jo vært koselig med noen scravlebøtter til å "sladre" med der inne. Blir veldig glad hvis navnene til mine scrappebloggvenner dukker opp :)



6 kommentarer:

  1. åå så kjekt!! Gratulerer!!

    SvarSlett
  2. så kjekt da, gratulerer så mye=)

    SvarSlett
  3. Gratulerer som designer du også, glede!r meg til vi er i gang

    SvarSlett
  4. Gratulerer:) skal ta meg en tur inn å kikke:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med en så spennende "jobb" da:) Moro å kunne være med i noe som innebærer å utøve sin hobby:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer!! DEt var jammen på tide at du kom det inn i et designtid, for makan til flink jente skal man lete lenge etter! Digger det du lager, og gleder meg å se hva du legger ut i nye jobben din:))

    Klem Anne:)

    SvarSlett