12. mars 2010

endelig så kom du hjem pappa

Mitt bidrag til tredje runde av scraphaugen sin vintercup. Oppgaven var ganske enkel. Scrap en LO med minst 3 ulike fonter. Det jeg liker så godt med scraphaugen sine utfordringer er at de er såpass enkle og frie, og det gjør at resultatene blir så herlig forskjellige. Men jeg må si at jeg er litt forundret over denne rundens avstemning. For i utgangspunktet så ble jeg ganske fornøyd med denne LOen. Men allikevel så fikk jeg bare 1 stemme. Men nå så ble jeg kåret til rundens vinner..?.. Nå vet vi jo selvfølgelig hvor mye Scraphaugens DTs stemmer avgjør. Men føler at dette ble en seier med bismak. (Hvis de har skrevet riktig da?)

Bildet ble tatt av Arn Magnus og Frode rett etter at Frode kom hjem fra sin 6ukers tur gjennom jobben. Et veldig rart øyeblikk. Tror ikke Arn Magnus helt kjente igjen pappan sin, men han hadde jo snakket med han nesten hver dag i tlf. Så han kjente jo igjen stemmen.


3 kommentarer:

  1. Åå, så herlig!! Digger fargene du har brukt!

    SvarSlett
  2. Kjempeherlig LO.
    Likte veldig godt oppsettet ditt.
    Fontene var flotte de også...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Flott dokumentasjon på en spesiell hendelse, kjekt å ha for ettertiden. Likte tittelen godt og de forskjellige fontene. Herlige farger:)

    SvarSlett