9. feb. 2010

Jeg er en typisk skytte

Jeg er med i scraphaugen morsomme vintercup. Seks runder med forskjellige utfordringer. Det dukker opp en ny oppgave annenhver fredag. Og her er det ikke bare de som stemmes frem som får poeng. Men vi kan også poeng hvis vi har med div elementer. Vi kan også sanke poeng hvis vi er med på andre utfordringer som scraphaugen har. Så her er det bare å henge på. En av utfordringene som gir ekstrapoeng er en stjernetegnoppgave de har i bloggen sin. Den måtte jeg bare være med på. Men først så måtte jeg lete litt på nettet for å finne ut hva som kjennetegner mitt stjernetegn. Og jeg fant vel ut at jeg er en veldig typisk skytte på godt og ondt.



2 kommentarer:

  1. Så kul denne var. Du er så flink til å variere stilarter. Også er du jo en typisk skytte!:)

    SvarSlett
  2. Hihi, ja er det ikke fint å ha en forklaring på hvorfor man er som man er :P
    Farerik og flott LO du fikk til om temaet!
    Morsomt at du tok utfrodringen:D

    SvarSlett