13. jan. 2010

Pappa oppfyller alle mine ønsker

Dette tror jeg kanskje må være den enkleste LOen jeg noen gang har scrappet. Den er faktisk helt uten pynt. den er scrappet etter ei skisse inne på scrappehuset, som også er månedens utfordring. Bildene ble tatt nå på søndag (10.jan) Vi var ute å lekte oss sammen alle 3. Vi måtte virkelig utnytte den dagen. For dagen etter så skulle Frode reise. Han skal være borte til slutten av februar. Vi kommer til å savne han masse.

Det merkes at det har vært lite scrapping i det siste. Dette er nemlig min 3 LO på rad uten blomster.

Loen er laget av mønsterark fra ScrapbookWalls, og 3ndy papir, bokstaver frathickers, MakingMemories og jenni bowlin. Og litt Semigloss acryllic paint - classic teal.

8 kommentarer:

  1. Så lekker!!!
    Helt digg med de bildene du har satt sammen!! Utrolig stilig effekt!!
    Tusen takk for at du blir med på utfordringene våre!
    PS: lykke til som alene-mamma!

    SvarSlett
  2. Åh.. Denne var kjempekul!:) Så kult at du har klippet ut bildene og satt de sammen. Kjempefin LO!

    SvarSlett
  3. Den var kjempeflott.
    Stilig med bildene du har satt sammen...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Denne var flott! Likte at du har klippet ut bildene sånn!

    SvarSlett
  5. Så kul denne var!!! Kjempe morsomt å sette sammen bildene slik!!
    Har noe til deg i bloggen min

    SvarSlett
  6. kjempe tøff LO!!
    Jeg har noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  7. Hei Gunn-Elin!
    Så gøy at du fant veien til min blogg - og at du liker det jeg lager, det ble jeg veldig glad for *klem*

    Denne layouten din er knalltøff!!! Likte effekten med bildene og rett og slett enkeltheten her- bildet til Gudrun og Lene (3ndypapir) passet glimrende her :-)

    Scrappeklem fra Camilla:-)

    SvarSlett
  8. Diggbart med den bildeserien da du. Det enkle er ofte det beste som de sier. Leken og stilig LO. Kjekt at du fant inspirasjon i skissen min. Håper du deltar på flere utfordringer nå i alenemor-perioden. :D

    SvarSlett