12. okt. 2009

Jeg er så flink....



   Ann Therese på scraphaugen ga oss en utfordring i helga. Vi skulle scrappen en LO av oss selv, den skulle inneholde noe rødt, ordet flink og fem positive ting om oss.

    Den første utfordringen ble å finne et bilde av meg selv, for her i huset et det nemlig jeg som tar de fleste bildene. Men fant til slutt et fra helgas fest. Takk og pris for redigeringsprogram, så jeg fikk klipt bort alt i rundt. Jeg sitter nemlig å pumper meg, drikker vin og prøver å sende ei tekstmelding. Og tre ting på en gang kan bli litt vanskelig. Selv for meg! 

    Men fem ting jeg er flink til det er å holde avtaler, være mamma, organisere, fornye meg i jobben min og å hjelpe til. Også håper jeg at jeg har flere gode egenskaper da.

8 kommentarer:

  1. Kjempekul:D Kreativ pynt. Likte godt den løse sømmen på bildet og de blå ordene som "brakk opp" det røde:-)

    SvarSlett
  2. Så kul! Digger sømmen! Stilig med de røde prikkene, og tekst i forskjellige farger.
    Krona var kronen på verket. ;D (haha:p)

    SvarSlett
  3. WOW !!!!
    Den var kjempeflott.
    Nydelig pyntet og flott med de forskjellige bokstavene.

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Utrolig kul LO - og den krona gjorde virkelig susen! Denne falt jeg helt for! Rett og slett Herlig Gunn Elin!

    SvarSlett
  5. schtili altså :-D
    tøft med den sømmen på bildet, og sikkert et travelt øyeblikk *fnise*

    ta en kikk på glitterutfordringen da ;-)

    SvarSlett
  6. Denne var kjempe flott!!Mange fine detaljer jeg falt helt for. Bobleplast effekten, tråden på bildet og kronen var noe av det jeg elsket.

    SvarSlett
  7. utrolig flott! så ren og enkel, og alikevel masse fine detaljer! kult!

    SvarSlett
  8. Kjempeflott LO. Likte de røde detaljene. Gleder meg til å se hva du får til på "Dum og Deilig"

    SvarSlett