6. juli 2009

Hipp hurra!!!

    Så gøy! Min første award =) Tusen takk Biramar. Gå inn i å se på hennes flotte kort.

Når man får denne, så må man fortelle 10 ting om seg selv. Her er mine:

1. Jeg elsker å reise.

2. Jeg er litt småforelsket i Zorro.

3. Jeg synes sodd smaker forferdelig stygt.

4. Jeg er utrolig glad i alle mine venner.

5. Jeg har 4 supre søsken.

6. Jeg digger jobben min.

7. Jeg har verdens snilleste kjæreste.

8. Jeg lurer på om jeg skal ta førerkortet i sommer.

9. Jeg bruker alt for mye penge på scrappestæsj.

10. Jeg er verdens heldigste som har fått en så frisk og fin en gutt..:)

Jeg vil sende den videre til Maria for hun lager nydelige og personlige kort. Til Lotten, jeg beundrer hennes stil, og ønsker henne lykke til med ny baby. Sist men ikke minst til Loui som et lite spark bak for å legge ut flere av de fine LOène sine snart.

1 kommentar: