3. juli 2009

Etter mye strev.

    Oioioi!!! Første innlegg i min nye blogg. Og det å lage en blogg var jammen meg ikke lett for meg. Jeg er nemlig skikkelig dårlig på alt som har med data å gjøre. Men nok syting, nå er jeg her endelig, så får jeg finpusse på siden min etterhvert som jeg lærer meg ting. 

    Grunnen til at jeg har begitt meg ut i denne bloggeverden er for at jeg ønsker å bli flinkere med mine scrapperier. Og her håper jeg at jeg kan få noen tilbake meldinger på ting jeg lager og kanskje jeg legger ut en del ting jeg har laget tidligere. Kanskje jeg tør å bli med på noen konkuranser også.

    Jeg må også få takke alle jentene på bv`s hobbyforum. Fra de har jeg fått henta masse innspirasjon og ideer til mange LOèr og tekster. Tusen tusen takk!

2 kommentarer:

  1. Grattis med blogg:) Gleder meg til å se alt du legger ut her, og den LOen var jo kjempefin!

    Klem Biramar

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk! Ble nesten litt stolt jeg nå. hihi :-D

    SvarSlett